O mnie

Moje zdjęcie
LUBIN, DOLNY ŚLĄSK, Poland
Witam mam na imie Patrycja,jestem szczęśliwą mamą 9-letniego syna Filipa i 5-miesięcznej córeczki Marty ;-) Głównie zajmuje się robótkami na szydełku i na drutach,robie też książki na różne okazje,ale ostatnio "wciągneła" mnie wilkina papierowa oraz filcowanie,co z tego wyjdzie....okaże się już nie długo.pozdrawiam wszystkich Jeśli któraś z moich rzeczy Wam się spodobała na tyle ,że chcecie ją mieć lub chcecie coś podobnego to napiszcie do mnie patrycjaszwec@onet.pl

piątek, 19 lutego 2016

Nowa koralikowa pasja

Witam wszystkich baaaardzo serdecznie,mało mnie na blogu,ale to dlatego ,że cały wolny czas poświęciłam na nową pasję jaką jest robienie biżuterii z koralików.
Bardzo mnie to wciągneło-oczywiście najpierw miesiąc poświęciłam na naukę.Szukałam różnych tutoriali w internecie i zaczęło wychodzić.
Tym którzy mają chęć zacząć przygodę z koralikami polecam stronę koralikowaweraph.blogspot.com  naprawdę dużo tutoriali,świetnie opisanych,a Pani Weronika tworzy z koralików cuuuudeńka,można się zakochać ,oraz qrkoko.pl wszystko fajnie tłumaczy i naprawdę szybko można pojąć o co chodzi,polecam gorąco ;-).
Sami oceńcie czy czegoś się nauczyłam ;-D,jeszcze raz Wszystkich pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny,buziaki

1 komentarz:

  1. Dziękuję za polecenie moich tutoriali :) Bardzo się cieszę, że przydały Ci się w nauce :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty