O mnie

Moje zdjęcie
LUBIN, DOLNY ŚLĄSK, Poland
Witam mam na imie Patrycja,jestem szczęśliwą mamą 9-letniego syna Filipa i 5-miesięcznej córeczki Marty ;-) Głównie zajmuje się robótkami na szydełku i na drutach,robie też książki na różne okazje,ale ostatnio "wciągneła" mnie wilkina papierowa oraz filcowanie,co z tego wyjdzie....okaże się już nie długo.pozdrawiam wszystkich Jeśli któraś z moich rzeczy Wam się spodobała na tyle ,że chcecie ją mieć lub chcecie coś podobnego to napiszcie do mnie patrycjaszwec@onet.pl

piątek, 19 lutego 2016

Nowa koralikowa pasja





Bransoletka z koralików superduo i drobnych koralików toho 11/0 oraz 8/0






Bransoletka zrobiona na szydełku,wzór kotki zaczerpnięty z internetu




I kolejna zrobiona z koralików superduo i koralików toho 11/0





Bransoletka zrobiona na szydełku,zapięcie magnetyczne ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty