O mnie

Moje zdjęcie
LUBIN, DOLNY ŚLĄSK, Poland
Witam mam na imie Patrycja,jestem szczęśliwą mamą 9-letniego syna Filipa i 5-miesięcznej córeczki Marty ;-) Głównie zajmuje się robótkami na szydełku i na drutach,robie też książki na różne okazje,ale ostatnio "wciągneła" mnie wilkina papierowa oraz filcowanie,co z tego wyjdzie....okaże się już nie długo.pozdrawiam wszystkich Jeśli któraś z moich rzeczy Wam się spodobała na tyle ,że chcecie ją mieć lub chcecie coś podobnego to napiszcie do mnie patrycjaszwec@onet.pl

wtorek, 23 lutego 2016

Moja praca na Wyzwanie

Zgłaszam bransoletkę  "Baletnicę"wykonaną metodą peyot parzysty, z koralików toho 11/0 na Wyzwanie "Jezioro Łabędzie" http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-2-jezioro-abedzie.html












2 komentarze:

  1. bardzo fajny wzór, powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz,miło Cię gościć u mnie na blogu ;-)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty