O mnie

Moje zdjęcie
LUBIN, DOLNY ŚLĄSK, Poland
Witam mam na imie Patrycja,jestem szczęśliwą mamą 9-letniego syna Filipa i 5-miesięcznej córeczki Marty ;-) Głównie zajmuje się robótkami na szydełku i na drutach,robie też książki na różne okazje,ale ostatnio "wciągneła" mnie wilkina papierowa oraz filcowanie,co z tego wyjdzie....okaże się już nie długo.pozdrawiam wszystkich Jeśli któraś z moich rzeczy Wam się spodobała na tyle ,że chcecie ją mieć lub chcecie coś podobnego to napiszcie do mnie patrycjaszwec@onet.pl

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Witam Was znów po przerwie.Tym razem chciałam Wam pokazać moje "wypocinki"filcowe.
Otóż siostra moja miała urodziny ,a że jest 'kociarą"bardzo lubi koty ;-)postanowiłam jej zrobić sama.
Dużo mi brakuje do perfekcji,a już napwno do kotków w których jestem zakochana,tzn.kotków zrobionych przez Joanne Zatorksą z FART FILC-one tam są jak żywe.No u mnie jeszcze daleka droga,pewnie bardzo daleka haha ale jakieś tam mi wyszły.zresztą oceńcie sami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty