O mnie

Moje zdjęcie
LUBIN, DOLNY ŚLĄSK, Poland
Witam mam na imie Patrycja,jestem szczęśliwą mamą 9-letniego syna Filipa i 5-miesięcznej córeczki Marty ;-) Głównie zajmuje się robótkami na szydełku i na drutach,robie też książki na różne okazje,ale ostatnio "wciągneła" mnie wilkina papierowa oraz filcowanie,co z tego wyjdzie....okaże się już nie długo.pozdrawiam wszystkich Jeśli któraś z moich rzeczy Wam się spodobała na tyle ,że chcecie ją mieć lub chcecie coś podobnego to napiszcie do mnie patrycjaszwec@onet.pl

piątek, 18 kwietnia 2014

moja małpka z filcu

Trafiłam właśnie na bloga minifilcus.blogspot.com gdzie Gosia robi piękne rzeczy z filcu,ja dopiero zaczynam i zrobiłam taką oto małpkę.Szkielet ma zrobiony z drucika ,więc mogę ją wyginać jak chcę ;-);-)
zostawcie po sobie jakiś komentarz ,będzie mi miło,dziękuje



2 komentarze:

  1. Super jest ta małpka;))jakby wołała,,weź mnie ze sobą,proszę'';))))
    Dziękuję Ci za życzenia.
    Ja Tobie też życzę cudnych,słonecznych świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ,cieszę się,że Ci się podoba ;-)pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty