O mnie

Moje zdjęcie
LUBIN, DOLNY ŚLĄSK, Poland
Witam mam na imie Patrycja,jestem szczęśliwą mamą 9-letniego syna Filipa i 5-miesięcznej córeczki Marty ;-) Głównie zajmuje się robótkami na szydełku i na drutach,robie też książki na różne okazje,ale ostatnio "wciągneła" mnie wilkina papierowa oraz filcowanie,co z tego wyjdzie....okaże się już nie długo.pozdrawiam wszystkich Jeśli któraś z moich rzeczy Wam się spodobała na tyle ,że chcecie ją mieć lub chcecie coś podobnego to napiszcie do mnie patrycjaszwec@onet.pl

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

jajka zdobione filcem

Witam Was wszystkich moich stałych bywalców za co bardzo dziękuję oraz serdecznie witam nowych obserwatorów.Jakiś czas temu Pani,która bardzo mi pomaga (za co jestem jej ogromnie wdzięczna ) zapytała czy robiłam kiedyś coś z filcu,odpowiedziałam,że nie miałam takiej okazji i wtedy zaproponowała,żebym spróbowała zrobić kilka pisanek,lubię wyzwania więc nie zastanwiałam się długo i dziś chcę się Wam pochawalić moimi wypocinami,a przyznam,że łatwe to to nie było ;-)
Wszystkie wzory na tych pisankach są mojego pomysłu,mam nadzieję,że któraś Wam się spodoba,miłego oglądania ;-) zostawcie jakiś komentarz,będzie mi bardzo miło


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty